3. Pojmenování (název) životní situace
4. Základní informace k životní situaci
Jde o nájmy nebytových prostor, které jsou svěřené městské části Prahy 17, a které jsou určeny pro poskytování obchodních činností a služeb.
Z těchto činností je vyloučeno provozování např. vináren, heren a tzv. večerek
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
občan starší 18 let
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Výběrové řízení na pronájem prostor sloužících k podnikání je vyvěšeno na webových stránkách Úřadu městské části Prahy 17.
Žádost je tedy možné podat jen v termínech, které jsou v záměru uvedeny.
Nájemce se vybírá formou výběrového řízení a smlouva je uzavřena na dobu neurčitou s 3 měsíční výpovědní lhůtou
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
podáním "Žádosti o pronájem nebytových prostor" včetně požadovaných dokumentů a uvedením způsobu užívání prostor, nabídky nájemného
8. Na které instituci životní situaci řešit
Odbor správy obecního majjtku městské části Prahy 17
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
ověřená fotokopie Živnostenského listu
formulář "prohlášení" ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře Žádosti a Prohlášení jsou k dispozici na podatelně Úřadu MČ Prahy 17 nebo na jeho webových stránkách
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Do VŘ na pronájem je nutno složit jistinu (viz vyhlášené VŘ)
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
lhůty nejsou žádným právním předpisem stanoveny
vyřízení žádosti je dáno termíny jednání Majetkové komise a Rady MČ Prahy 17
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
nejsou další účastníci
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
před uzavřením smlouvy nejsou požadovány žádné jiné činnosti