Us RMČ 000201/2021
Městská část Praha 17
85. jednání Rady městské části
ze dne
Usnesení
Us RMČ 000201/2021
„MŠ Španielova 1316, Praha 6 – Řepy, rekonstrukce topného systému – DPS II.“ (služby) - přijetí nabídky
Rada městské části
1. projednala
přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :
- přijetí nabídky uchazeče - CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
- nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
- nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
- záruční doba 60 měsíců
- doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
2. rozhodla
o přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :
- přijetí nabídky uchazeče - CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
- nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
- nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
- záruční doba 60 měsíců
- doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
3. pověřuje
starostku Mgr. Alenu Kopejtkovou k podpisu:
- oznámení o výběru dodavatele
- smlouvy o dílo schválené kompetentními osobami
4. ukládá
OÚRI zajistit vše potřebné
Zodpovídá: | Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic |
za zajištění procesu zakázky | |
Zodpovídá: | Mgr. Iveta Kočová, DiS., Vedoucí kanceláře starostky |
za podpis oznámení o výběru dodavatele a smlouvy o dílo | |
Zodpovídá: | Ing. Petra Kiliánová, Vedoucí odboru ekonomického |
za zajištění procesu financování |
Usnesení - Schváleno (Pro: 5, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )