Dodávka nových šatních skříněk v ZŠ genpor. Františka Peřiny, pracoviště Socháňova 1139/19 a Laudova 1024/10, Praha 6 - Řepy - přijetí nabídky veřejné zakázky
Městská část Praha 17
72. jednání Rady městské části
ze dne
Usnesení
Us RMČ 000138/2013
Dodávka nových šatních skříněk v ZŠ genpor. Františka Peřiny, pracoviště Socháňova 1139/19 a Laudova 1024/10, Praha 6 - Řepy - přijetí nabídky veřejné zakázky
Rada městské části
přijetí nejvhodnější nabídky veřejné zakázky na dodávku nových šatních skříněk včetně provedení nové nášlapné vrstvy podlahy a vymalování prostoru šaten, zadané podle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve zjednodušeném podlimitním řízení - uchazeče ALFA 3 spol. s r.o. se sídlem K Blahobytu 1525, 530 02 Pardubice (IČO 42228123).
Nabídková cena bez DPH 3 263 901, 35 Kč,vč. DPH 3 949 320, 63 Kč, doba provádění 22 dní, záruční lhůta 72 měsíců.
Financování akce z rozpočtu MČ Praha 17.
s přijetím nejvhodnější nabídky veřejné zakázky na dodávku nových šatních skříněk včetně provedení nové nášlapné vrstvy podlahy a vymalování prostoru šaten, zadané podle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve zjednodušeném podlimitním řízení:
uchazeče ALFA 3 spol. s r.o. se sídlem K Blahobytu 1525, 530 02 Pardubice (IČO 42228123)
Nabídková cena bez DPH 3 263 901, 35 Kč, vč. DPH 3 949 320, 63 Kč, doba provádění 22 dní, záruční lhůta 72 měsíců.
Financování akce z rozpočtu MČ Praha 17
- Ing. Václava Šindelářová, Vedoucí kanceláře starostky
- Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic
- Ing. Milena Michlová,
Vedoucí odboru ekonomického
seznámit s usnesením
Usnesení - Schváleno (Pro: 7, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )