Asistent / asistentka starostky

Městská část Praha 17 přijme pracovníka na pozici Asistent / asistentka starostky

Platová třída 10 (dle katalogu prací NV ČR č. 222/2010 Sb., a NV ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě); modelový příklad: tarif 24.790,-Kč - 35.770,-Kč + osobní příplatek a odměny dle dosahovaných výsledků.

Pracovní poměr – na dobu neurčitou
Sjednaný druh práce – administrativní činnost
Možnost nástupu – ihned nebo dle dohody

Požadavky na uchazeče:

  • Občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk, dosáhl věku 18 let, trestní bezúhonnost,
  • osobnost, kterou hledáme, by měla mít přirozený smysl pro zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti,
  • důležité je také profesionální a vstřícné vystupování, neboť budete v úzkém kontaktu s veřejností a často prvním místem, kam se občané nebo partneři obracejí se svými požadavky či dotazy,
  • tato pozice vyžaduje rovněž časovou flexibilitu pro případ neplánovaných pracovních úkolů či nutnosti účastnit se obecních setkání a jednání mimo běžnou pracovní dobu.

Požadované vzdělání:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.

Popis práce:

  • Budete zajišťovat administrativní a organizační agendu starostky, připravovat podklady pro její jednání a pomáhat jí s plánováním denního programu,
  • nedílnou součástí bude také komunikace jak uvnitř úřadu s ostatními odbory, zastupiteli a zaměstnanci, tak navenek s občany, institucemi a partnery,
  • budete se podílet na plánování a realizaci významných projektů a akcí, připravovat různé materiály a prezentace a poskytovat neopomenutelnou podpůrnou činnost v rámci úřadu i celé městské části.

Osobnostní předpoklady pro výkon sjednaného druhu práce

  • Vynikající komunikační dovednosti v písemném i ústním projevu (bezchybná čeština),
  • dobré organizační schopnosti,
  • analytické myšlení a dovednosti,
  • předpoklady k týmové i samostatné práci,
  • znalost nástrojů digitální komunikace,
  • přesnost, spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu (schopnost v klidu řešit konfliktní situace), pečlivost.

Vítány

  • Praxe v oboru požadované práce ve státní správě a samosprávě,
  • znalost práce s IS GINIS nebo v systémech obdobných, spisová služba,
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet).

Co Vám nabízíme

  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 „sick days“,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • stravenky,
  • karta MultiPass Card,
  • podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
  • příjemné pracovní prostředí.

Kontakt a přihlášky:
Mgr. Iveta Kočová, DiS.
e-mail: iveta.kocova@praha17.cz

Vytvořeno: 19.2.2025