Městská část Praha 17 přijme pracovníka na pozici Asistent / asistentka starostky
Platová třída 10 (dle katalogu prací NV ČR č. 222/2010 Sb., a NV ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě); modelový příklad: tarif 24.790,-Kč - 35.770,-Kč + osobní příplatek a odměny dle dosahovaných výsledků.
Pracovní poměr – na dobu neurčitou
Sjednaný druh práce – administrativní činnost
Možnost nástupu – ihned nebo dle dohody
Požadavky na uchazeče:
- Občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk, dosáhl věku 18 let, trestní bezúhonnost,
- osobnost, kterou hledáme, by měla mít přirozený smysl pro zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti,
- důležité je také profesionální a vstřícné vystupování, neboť budete v úzkém kontaktu s veřejností a často prvním místem, kam se občané nebo partneři obracejí se svými požadavky či dotazy,
- tato pozice vyžaduje rovněž časovou flexibilitu pro případ neplánovaných pracovních úkolů či nutnosti účastnit se obecních setkání a jednání mimo běžnou pracovní dobu.
Požadované vzdělání:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Popis práce:
- Budete zajišťovat administrativní a organizační agendu starostky, připravovat podklady pro její jednání a pomáhat jí s plánováním denního programu,
- nedílnou součástí bude také komunikace jak uvnitř úřadu s ostatními odbory, zastupiteli a zaměstnanci, tak navenek s občany, institucemi a partnery,
- budete se podílet na plánování a realizaci významných projektů a akcí, připravovat různé materiály a prezentace a poskytovat neopomenutelnou podpůrnou činnost v rámci úřadu i celé městské části.
Osobnostní předpoklady pro výkon sjednaného druhu práce
- Vynikající komunikační dovednosti v písemném i ústním projevu (bezchybná čeština),
- dobré organizační schopnosti,
- analytické myšlení a dovednosti,
- předpoklady k týmové i samostatné práci,
- znalost nástrojů digitální komunikace,
- přesnost, spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu (schopnost v klidu řešit konfliktní situace), pečlivost.
Vítány
- Praxe v oboru požadované práce ve státní správě a samosprávě,
- znalost práce s IS GINIS nebo v systémech obdobných, spisová služba,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet).
Co Vám nabízíme
- 5 týdnů dovolené,
- 5 „sick days“,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- stravenky,
- karta MultiPass Card,
- podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
- příjemné pracovní prostředí.
Kontakt a přihlášky:
Mgr. Iveta Kočová, DiS.
e-mail: iveta.kocova@praha17.cz
Vytvořeno: 19.2.2025