Přítomni: Ing. Ivo Jebousek, místopředseda Kontrolního výboru a členové Kontrolního výboru: Peter Mrázek, Ing. Marie Svobodová, Mgr. Monika Čermáková
Hosté: Martin Marek (místostarosta MČ Praha 17)
Omluvení hosté: PhDr. Ing. David Horvath, MBA (tajemník Kontrolního výboru) – pracovní neschopnost
Místo jednání: CSZS Bendova 1151/5, 163 00, Praha 6 - Řepy
Usnášeníschopnost: ANO (po celou dobu jednání)
Místopředseda Kontrolního výboru přivítal všechny členy Kontrolního výboru a hosta a zahájil jednání v cca 17:05.
Schválení zapisovatele: Ing. Ivo Jebousek (místopředseda kontrolního výboru).
Hlasování: PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
Program jednání:
- Informace o rozpracovaných kontrolách
- Plán další činnosti
- Různé
Hlasování: PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
1. Informace o rozpracovaných kontrolách:
1.1. Informace ke kontrole veřejné zakázky č. Us RMČ 000275/2022, revize dokumentů dle usnesení z předchozího zasedání, návrh dalšího postupu.
Závěr kontrolního výboru: požadované podklady nebyly dodány.
Usnesení: Kontrolní výbor opakovaně požaduje po tajemníkovi ÚMČ a tajemníkovi KV v součinnosti s panem místostarostou Markem zajistit a uložit na úložiště veškeré požadované dokumenty k výše uvedené problematice nejpozději do 30.9. 2024.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
KV uložil tajemníkovi zajistit a uložit na úložiště KV už na 8. jednání Kontrolního výboru ZMČ Praha 17 které se konalo dne 25. 03. 2024 následující podklady a doklady:
- Předávací protokol
- Finální fakturu
- Dokument, ve kterém byla schválena změna dokumentace (a kým), ze které vyplývá, že dílo bude stabilní i bez původně navrženého diagonálního zavětrování.
- Doklad k uplatněné smluvní pokutě
- Kdo a na základě čeho = na základě jakého ustanovení smlouvy, nebo jakého rozhodnutí, rozhodl o úhradě faktury Č.: 100202022, Průvodka č. 2022440438 před dokončením díla. (dotaz nebyl na obsah faktury)
1.2. Projednání podkladů k přehledu soudních sporů od roku 2018, aktuální stav, dobu trvání sporu, aktuální náklady, kdo řeší spor, s vyloučením exekucí a vyklizovacích prací na bytových jednotkách.
Závěr kontrolního výboru: požadované podklady nebyly dodány.
Usnesení: Kontrolní výbor opakovaně požaduje po tajemníkovi ÚMČ a tajemníkovi KV zajistit a uložit na úložiště veškeré požadované dokumenty k výše uvedené problematice nejpozději do 30.9. 2024.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
1.3. Seznámení se s výsledky kontroly k finanční dotaci pro Domov sv. Karla Boromejského.
Závěr kontrolního výboru: požadované podklady nebyly dodány.
Usnesení: Kontrolní výbor opakovaně požaduje po tajemníkovi ÚMČ a tajemníkovi KV zajistit a uložit na úložiště veškeré požadované dokumenty k výše uvedené problematice nejpozději do 30.9. 2024.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
Chybějící podklady, dokumenty a metodika jsou specifikovány v zápise z průběžné kontroly, viz. příloha.
2. Plán další činnosti
Nebyl navržen, nejprve je třeba dokončit a uzavřít rozpracované kontroly.
3. Různé
Kontrolní Výbor žádá tajemníka KV důsledně rozesílat pozvánky na jednání KV všem zastupitelům UMČ Praha 17.
Příští jednání KV proběhne na úřadě MČ Praha 17 za přítomnosti pana tajemníka UMČ, paní starostky a pana místostarosty Martina Marka.
KV pověřuje tajemníka KV, aby v koordinaci s místopředsedou KV naplánoval další termíny zasedání KV na několik měsíců dopředu.
Prezenční listina s podpisy bude založena ve složce Kontrolního výboru u tajemníka Kontrolního výboru.
V Praze dne 09. 09. 2024
Zápis vyhotovil: Ing. Ivo Jebousek, místopředseda Kontrolního výboru ZMČ Praha 17
Schválil: Ing. Ivo Jebousek, místopředseda Kontrolního výboru ZMČ Praha 17