Přítomni: Ing. Ivo Jebousek, místopředseda Kontrolního výboru a členové Kontrolního výboru: Mgr. Monika Čermáková, Peter Mrázek, Ing. Marie Svobodová, PhDr. Ing. David Horvath, MBA (tajemník Kontrolního výboru)
Hosté: Mgr. Alena Kopejtková (starostka MČ Praha 17) - omluvena, Bc. Petr Loučka (tajemník ÚMČ Praha 17), Martin Marek (místostarosta MČ Praha 17)
Místo jednání: ÚMČ Praha 17, Žalanského 291/12b, 163 00, Praha 6 – Řepy
Usnášeníschopnost: ANO (po celou dobu jednání)
Místopředseda Kontrolního výboru přivítal všechny členy Kontrolního výboru včetně hostů a zahájil jednání.
Schválení zapisovatele: PhDr. Ing. David Horvath, MBA (tajemník Kontrolního výboru).
Hlasování: PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
Návrh programu jednání:
- Informace o podkladech
- Informace o rozpracovaných kontrolách
- Plán další činnosti
- Různé
Hlasování: PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
1. Informace o rozpracovaných kontrolách:
1.1. Informace ke kontrole veřejné zakázky č. Us RMČ 000275/2022, revize dokumentů dle usnesení z předchozího zasedání, návrh dalšího postupu.
Kontrolní výbor konstatuje, že na úložišti Nextcloud Praha jsou uloženy od pana místostarosty Marka následující dokumenty:
- Protokol o předání a převzetí provedených prací. Ze dne 4.4.2024
- Faktura č. 21202023
- Rekapitulace stavby
- Informace ke smlouvě 2022/0370
- Oznámení o kompenzaci ze dne 24.4.2024
- Faktura č. 2455010006
- Smlouva o dílo
Kontrolní výbor konstatuje, že požadované dokumenty byly dodány na úložiště Nextcloud Praha s výjimkou dokumentu, ve kterém byla schválena změna dokumentace (a kým), ze které vyplývá, že dílo bude stabilní i bez původně navrženého diagonálního zavětrování.
Usnesení:
Kontrolní výbor požaduje po tajemníkovi KV, zajistit ve spolupráci s panem místostarostou a tajemníkem ÚMČ uložit na úložiště Nextcloud Praha chybějící dokument nejpozději do 6.12.2024. Kontrolu dokončí pan Mrázek ve spolupráci s paní Svobodovou.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
1.2. Projednání podkladů k přehledu soudních sporů od roku 2018, aktuální stav, dobu trvání sporu, aktuální náklady, kdo řeší spor, s vyloučením exekucí a vyklizovacích prací na bytových jednotkách.
Závěr kontrolního výboru: požadované podklady nebyly dodány.
Usnesení:
Kontrolní výbor opakovaně požaduje po tajemníkovi ÚMČ zajistit a uložit na úložiště veškeré požadované dokumenty k výše uvedené problematice nejpozději do 6.12.2024.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
1.3. Seznámení se s výsledky kontroly k finanční dotaci pro Domov sv. Karla Boromejského.
Závěr kontrolního výboru: požadované podklady nebyly dodány.
Vyjádření tajemníka ÚMČ pana Loučky: k doložení požadovaných podkladů je zapotřebí spolupráce s paní Císařovou, která v této věci již byla oslovena.
Usnesení:
Kontrolní výbor opakovaně požaduje po tajemníkovi ÚMČ a zajistit a uložit na úložiště veškeré požadované dokumenty k výše uvedené problematice nejpozději do 31.12.2024.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
Chybějící podklady, dokumenty a metodika jsou specifikovány v příloze zápisu z průběžné kontroly, viz. příloha zápisu 11 jednání Kontrolního výboru.
2. Plán další činnosti
Kontrolní výbor přijímá výzvu zastupitele Martina Štěpaře, který žádá zařazení kontroly plnění usnesení ZMČ 2324 pravidla pro poskytnutí dotace MČ P17 rekonstrukce kontejnerového stání. Kontrola bude provedena pro dodání podkladů.
Usnesení
Kontrolní výbor pověřuje tajemníka KV aby k tomuto podnětu na úložiště kontrolního výboru uložil veškeré dokumenty.
PRO: 4, PROTI: 0, ZDRŽEL SE: 0
3. Různé
KV pověřuje tajemníka KV, aby v koordinaci s místopředsedou KV naplánoval další termíny zasedání KV na několik měsíců dopředu. Tajemník KV zašle e-mailem plán využití zasedací místnosti leden – březen.
Prezenční listina s podpisy bude založena ve složce Kontrolního výboru u tajemníka Kontrolního výboru.
V Praze dne 27. 11. 2024
Zápis vyhotovil: PhDr. Ing. David Horvath, MBA (tajemník Kontrolního výboru).
Schválil: Ing. Ivo Jebousek, místopředseda Kontrolního výboru ZMČ Praha 17